понеделник, 12 декември 2011 г.

време

Идеята за този блог ми се върти в главата от много време... но все не ми оставаше време да го започна. Първо трябваше да свърша едно, после друго и тези дни си дадох сметка, че вече цяла година имам регистрацията в blogger, а все още не съм го започнала. Мда, датата ми на регистрация е декември 2010г. Преди една година. Доста гузно усещане, не защото чувствам задължението да го направя, а защото имах много силно вътрешно желание, а цяла една година не намерих един свободен ден за това.... притеснително е, колко бързо минава времето. Цяла година - в която, вярно е, имах много неща за вършене, много работа, малко пътувания,  разни други задължения, малко почивка, няколко уикенда набързо извън София, малко семейни празници, малко несемейни празници... и нито един ден за това, което си представях да е моето място, в което да дам простор на това, което ми доставя удоволствие и ме разтоварва изключително ефикасно - готвенето на първо място и джвъчкането на разни неща на второ. Тъжна работа. Не, че годината не бе ок- съвсем ок си беше... просто така се случи. Докато осъзнах,че ако не започна сега, вероятно никога няма да го започна.
И затова започвам. Все пак цяла година правих снимки на огромна част от нещата, които съм сготвила, и на някои , които съм направила. А не трябва свършеното да отива нахалост.
И ...ами не трябва човек да намира време за това, което трябва да свърши, нo не и за това, което иска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар